“ CHEMREST: SIKKERT BESKYTTET ”

SHOWA, en af verdens største handskelagere, genoptager sin internationalt anerkendte kemiske søgemaskine ChemRest.com

ChemRest.com blev lanceret af SHOWA i 2001 som verdens første online kemiske handskekatalog – en platform, hvor arbejdere eller sikkerhedschefer kunne kontrollere om deres handsker virkelig beskytter dem mod kemikalier de arbejder med. Siden da har millioner af mennesker over hele verden brugt ChemRest som branchens mest omfattende kemikalieresistente handskeguide til at finde hurtigt de rigtige handsker til deres kemiske anvendelser.

Den tekniske uddannelsesplatform er nu opdateret med et nyt design og bedre funktionalitet som en gratis omfattende kemikalieresistent forskningsvejledning til håndbeskyttelse. Handskens søgemaskine giver dig mulighed for at udforske mere end 60 stilarter og over 100 handsker bygget til at modstå selv de mest ekstreme slibende væsker. Den nye ChemRest.com har en brugerintuitiv navigation, en forbedret kemisk søgning og evnen til at sammenligne forskellige handsker mod hinanden. Det giver dig derfor mulighed for at finde nemt et bestemt kemisk udvalg ved at vælge enten et kemisk navn eller et CAS nummer for at starte din søgning. Med mere end 300 kemikalier er ChemRest.com verdens mest teknisk avancerede online kemikaliebestandige database.

FIND DEN BEDSTE BESKYTTELSE

ChemRest.com viser testdata relateret til specifikke kemikalier samt anbefalede produkter til tusindvis af kemikalier. ChemRest vil have den rette anbefaling for at imødekomme dine arbejdsmiljøbehov, uanset om der er tale om tung eller intermitterende kemisk eksponering. Handsker detaljer som dimensionering, farve, materiale/ polymer, greb tekstur, længde, fingerfærdighed og foring er også tilgængelige. Specifikke kemikalier og eksponeringskrav kan også vælges.

Under din søgning er SHOWAs globale teknisk- og kundeservice tilgængelig for at besvare eventuelle spørgsmål knyttet til dit valg. Deres forsknings-, udviklings-, teknisk- og produktstyringshold er strategisk placeret rundt om i verden for øjeblikkelig støtte.

GRATIS OMFATTENDE ANALYSE AF DIN KEMIKALIERESISTENTE HANDSKEFORBRUG

Hvis de kemikalier, du arbejder med, ikke er tilgængelige på webstedet, kan du anmode om at få dem testet i en af SHOWA’s dedikerede laboratorier med resultaterne sendt til dig inden få uger.

Som premium service tilbyder SHOWA en gratis omfattende analyse af din kemikalieresistente handskeforbrug, f. eks. at hjælpe med de nyeste EN 374 overholdelseskrav. Du modtager en detaljeret rapport med handskeanbefalinger baseret på deres farlige kemiske anvendelse. Dette program er designet til at give den mest omkostningseffektive analyse og komplet dækning af EN 374 krav.

ChemRest er designet til at uddanne og informere brugere om farlig kemisk resistens og dets forhold til håndbeskyttelsesprodukter. SHOWAs ultimative mål er at beskytte brugerne af vores produkter og styrke vores forhold ved at tilbyde en service som ChemRest. Derfor opfordrer vi alle fagfolk, der arbejder med farlige kemikalier, til at registrere sig for ChemRest support og at være sikker på sit valg. Beskyttelse er vores mission, mens uddannelse er et element i denne mission. Oplev ChemRests tillid til dine håndbeskyttelsesvalg. Besøg os i dag!

OM SHOWA

SHOWA-handsker er skabt bedst til at udføre bedst. SHOWA er synonymt med den højeste grad af håndbeskyttelse og innovation. SHOWA-teknologien har for altid ændret beskyttelseshandske-industrien, hvad vores hænder er i stand til, og den indvirkning som de har på miljøet. Fra design til konstruktion er kvaliteten DNA af vores kerneprincipper.

ER DU PÅ UDKIG EFTER DEN RIGTIGE HANDSKE TIL DIN VIRKSOMHED?

Tal med én af vores eksperter i dag